Tuesday 18 January 2011

Bloody Day ;) in a Busy Week

Prejšnji teden je bil kar naporen, saj sem imela veliko dela na faksu. Vendar pa je bil tudi zelo produktiven :). Tako zaposlena sem bila, ker je danes prišel nazaj moj mentor, ki je bil prej odsoten 1 mesec. In pred odhodom mi je naročil kar precej stvari...in ker so bili prej prazniki...hehe...mi je vse ostalo za zadnji teden. Še za domov sem si morala v petek vzeti gradivo. In ker sem tak kronoptimist (op.a. oseba, ki vedno/večinoma oceni, da ji bodo opravila vzela zelo malo časa oz. da bo lahko naredila ogromno stvari v človeško nezmožni količini časa; ne vem, če (je) ta beseda res obstaja(la)...pač iz grške besede khronos, ki pomeni čas; in optimist = pozitivec) sem poleg vsega dela za faks seveda sprejela še (svoj prvi plačani!) prevod članka (skoraj 10 strani, kar sem "malo" napačno ocenila, da mi bo vzelo največ 2-3 urice časa). Tako sem bila v nedeljo zvečer res zmatrana... Ampak vseeno sem prišla na faks zelo (zame!) zgodaj. Nekaj čez 9. Ampak ni bilo nikogar tam! Ne mentorja, ne Elham...sama sem bila v pisarni in tudi skoraj na faksu. Tako da ni bilo nobenega aplavza... :( hheh. Joe tudi ni imel časa, da bi pogledal, kaj sem naredila v 1 mesecu časa...

On Thursday I decided to do something more interesting than just going to the Uni. [And I checked the blood stock for my type of blood and it was in the bottom two!] So I went to donate blood. But (again) I realised that this is not completely selfless act, because YOU feel better as well. Like you've done something that matters, helps other people. But it actually does, so it's OK. :)
Pa tudi zanimala me je primerjava s Slovenijo. [Ker sem v Sloveniji dala kri vedno na ZTMju (Zavod RS za transfuzijsko medicino) in v Veliki Britaniji le v West End Blood Donor Centre bom primerjala samo ta dva med sabo]. Angleški center je skoraj na Oxford Streetu, zelo majhen, kot neko družinsko podjetje ;), tako da mi slovenski center izgleda bolj profesionalen. Glavne razlike so drugače: tukaj ti ni treba pokazati nobenega osebnega dokumenta (tako da bi - ne vem, zakaj bi kdo to hotel, ampak vseeno - lahko nekdo dal kri namesto nekoga drugega??), ne zmerijo ti krvnega pritiska, tu je slabša hrana (skoraj samo piškotki in čips - v zdravstveni ustanovi! pa tudi sok je samo precej zanič sirup ali pa voda). Pa tudi hemoglobin/železo v krvi ti tu drugače zmerijo: pri nas dajo kapljo krvi na napravo, ki jim pove številčno vrednost hemoglobina; tu pa jo kapnejo v raztopino - sem sestro, ki mi je to delala, vprašala, kaj je noter, pa je rekla, da ne ve, da ve samo, da je modra za ženske in zelena za moške; sem pa potem seveda malo iskala in našla :) - je raztopina bakrovega sulfata. Ker je le-ta specifične gostote (za ženske ima raztopina manjšo specifično gostoto), lahko s tem, koliko časa kaplijica rabi, da potone (sestra je rekla, da mora v manj kot 20 sekundah), ocenimo hemoglobin. No, še ena razlika: tu ti na koncu roko povijejo s kompresijsko obvezo/obližem (me je, preden mi je dala obliž gor, vprašala, če sem alergična na obliže - čeprav sem imela že enega na prstu :)....mogoče je pa posebna alergija - samo na več kot enega na eni roki??).
So, if you want to do something that matters, do something amazing today: save a life, give blood! :)
[I read that only 5 % of people that can give blood actually does that!]


On  Saturday we became MPs (now that I know what it means - member of parliament). We went to visit Houses of Parliament. Parlament je zelo zanimiv in velik - smo se skoraj uro in pol sprehajali. Nekaj sob sicer ne uporabljajo - imajo jih samo, ko pride kraljica na obisk.. Drugače pa je gotskega stila, vendar pa je znotraj opremenljen skoraj v baročnem stilu. Veliko okraskov, zlatih predmetov.. (Na sliki se tega ne vidi, ker notri ne smeš slikati, razen v začetnem prostoru).


[Sem zaspala med pisanjem te objave :) Tako da verjetno ni preveč zanimiva..hehh]
Good morning! :) Have a lovely day!

1 comment:

  1. Sem poguglala "kronoptimist" in je samo v mojem blogu! Yaaay....:)))

    ReplyDelete