Monday 7 March 2011

Flamenco, Contemporary, Portobello

A bit more than 2 weeks ago I went to see Flamenco show. Eva was performing, so I knew she would be great ;). Ooo...ampak res je bila zelo dobra!! In tudi band, ki ga je imela sabo.. Pa tudi ostali trije plesalci, ki so bili z njo na odru.. Včasih se mi je zdelo, kot bi bila kje na jugu Španije... hehe. [Drugače je njeno celo ime Eva Yerbabuena, če koga zanima.]


En dan pred tem je bil spet sončeeek :)). 


Contemporary dance: Ja, končno se mi je ratalo spravit spet do Pineapple Dance School. Šla sem na ta klas... (zdaj sem šla že 3x). Saj je kar zanimivo, malo drugače.. Edino, kar me moti je, da stalno govori leva roka tja, desna tja....in preden se spomnim katera je katera... Potem je velikokrat "the other left". Hheh... Je pa ta, ki ma klas, tudi taka zabavna, se stalno nekaj zafrkava...

On Saturday we went to Portobello Road market. I think it would have been nicer if it hadn't rained.. But then it would probably be too crowded.. This market is close to Notting Hill Gate Station. And it's actually a long street with a lot of stalls with antiques, jewellery, second-hand clothes...

No comments:

Post a Comment