Friday 12 November 2010

Pogrešam Delo ;)

Uu...že druga objava ta teden...preveč časa :). Pa tudi malo sem gledala statistiko svojega bloga...in...imam že več kot 1000 ogledov!! Še malo pa bo moj blog 56894375872310497853718938915i najbolj bran!!! Can't wait ;). Imam kar mednarodne bralce (=po pomoti klikaše), ki berejo blog tudi z iPhonom, heh...:



Ja, Delo. (Vem, da obstaja tudi spletno Delo...ampak vseeno;)). To pa zato, ker se v tem časopisu nikoli (hehe) ne bi (tako kot so se pri Guardianu!) zmotili pri napovedi zastonj blues&jazz koncerta... (Mogoče tudi zato, ker pri D-ju nimajo tedenskega sporeda dogodkov..). No, z Andreo sva hoteli iti na ta koncert. In prideva tja...in ni bilo nič! So se zmotili za 1 dan. :)

Meanwhile in Slovenija:
Faks
Včeraj smo imeli spet sredin NM sestanek in ko je Joe nehal govoriti (imel je isto predavanje kot na Švedskem) je rekel: "Eva, bi imela naslednji teden ti predstavitev?" Jaz: "Hm...Kaj? Ne vem...ne? :)" "Ja, pa lahko predstaviš to in to in to...in poveš kaj o tem, kar si že do zdaj naredila..." "Ja...to ni blo lih veliko?!" (Ta teden sem skoraj cel teden samo popravljala modele in svoje podatke - ker mi je mentor na vsake toliko časa rekel...aja, a to sem ti pozabil povedati...to moraš tudi upoštevati...bla bla bla. Ja, in tako ni bilo nekega velikega napredka!) Tako da sem bila jaz bolj za to, da nimam predstavitve. Na koncu pa on: "No, potem smo zmenjeni. Naslednji teden imaš ti predstavitev." Mhm, res smo se dobro zmenili ;).

Sem pa prejšnji teden napisala svoj prvi "script" v R-u. (ker je NONMEM tak bebo ;), da ne zna risat grafov...moraš potem uporabljati druge programe, npr. R). Uuu...:). I wish I was a computer geek ;). Ker bi mi bilo tako verjetno vse veliko lažje. Čeprav...oni pa ne vejo kaj preveč o farmakokinetiki in kaj se dogaja v telesu - posledično tudi ne morejo vedeti enačb --> ne morejo napisati modela. Hehe.

:)
Dokaz, da je tudi v Londonu lahko pod ničlo.. (v sredo ponoči)

Danes sva z Elham s stopnišča na faksu (jp, "oko sokolovo") opazili veverico čez cesto. In sva jo seveda odšli slikat :).


Potem pa sva šli s Kajo popoldne na svetovno premiero Harry Potterja....hheeheh ;). Ker sva obe njegovi največji oboževalki! Ne, samo zanimalo naju je, kako izgleda... Rdeča preproga, veliko ljudi.. No, na koncu sva gledali "v živo" - na big screenu, ker se drugače ne bi nič videlo.

That's it for today :).

7 comments:

  1. Zakon dnevi Eva! Ti prav zavidam in upam da bom tudi jst kdaj soudeležena, enkrat po novem letu;)

    Veš kej me zanima, kaj pa tej protesti ki so bli v Londonu? Baje da so študentje protestirali proti dvigu šolnin...in po TV je zgledlo ful napet ozračje! Si kej zasledila?

    ReplyDelete
  2. Ja, ja...kar pridi ;).
    Hm...sm neki brala v brezplačnikih (ki ti jih vedno poturijo v roku pri vstopu na podzemno, hehe...sam majo tud tko 60 strani!), sam govorlo se ni pa nič o tem, pa tud vidla nism nič... :).

    ReplyDelete
  3. Aha..no jst sem bla gvišna da boš zraven in sem te iskala če te bom kje vidla, vso zavzeto s kakim protestnim plakatom! ;)

    ReplyDelete
  4. Hehehhe :). Ja, če bi vedla, da bojo po televiziji...;). Naslednič :).

    ReplyDelete
  5. What a nice posing squirrel! I think she has to apply for Squirrel Next Top Model d:

    ReplyDelete
  6. I don't know...I think she's squinching her eyes a bit too much ;).

    ReplyDelete
  7. maybe she is old! a plastic surgery is needed for sure hehehehehehe

    ReplyDelete