Monday 8 November 2010

The Twin Peak Challenge!

Danes je bil D dan za moj izziv...:).

[Če je kdo pozabil:
In this first double tower running event in London, I had to run up an incredible 1512 steps over 67 floors measuring a total of 284m (935ft) in height. And I helped raising money for Action Against Hunger. :) ]


Tudi danes je bil sonček in zato tudi zelo mrzlo...tako sem mislila, da bom zjutraj, ko sem čakala, da začnem, zmrznila! Joj, zima!! Ko sem pogledala ven, se ni zdelo mrzlo ;).
Najprej sem se šla v fitnes preoblečt in pustila nekatere stvari tam. Potem sem odšla do prvega stolpa - CityPoint, kjer sem se registrirala, dobila štartno številko in nekaj za okoli gležnja - meri čas (ne vem, kako se mu reče). Potem sem še malo zmrzovala. Čez kakšne pol ure pa sem štartala. (Tek ni bil po stopnicah dol, temveč gor!! hehhe...za dol pa smo šli z dvigalom). Niti ni bilo tako težko. Sem mislila, da bo veliko težje! Na vrhu smo dobili vodo, malo pogledali okoli - lep razgled.
Potem je bil na vrsti drugi stolp The Broadgate Tower. Tu se mi je zdelo veliko težje. Verjetno sem bila še vedno malo utrujena od prvega stolpa pa tudi to stopnišče je bilo zelo ledeno!! Na srečo pa so bili stewardi na vsakem drugem nadstropju, ki so te spodbujali...se mi zdi, da to res pomaga. Samo en je bil res smešen - mi je že v drugem nadstropju rekel, da mi gre res dobro... Pa jaz: "Šele 2.nadstropje je?!" hhhh Ja, pa malo so se nam zlagali - naj bi bilo "samo" 67 nadstropij, bilo jih je pa 69! Not fer! :) Na vrhu te stolpnice ni bilo nič; smo se morali spustiti v 17 nadstropnje, kjer smo dobili "goody bag", smoothieje :), za piti... Na koncu pa še kratko masažo..ampak je prav pasala :).
To je bilo to :). Uspelo mi je! :) Wiiii...heheh
Aja, do danes pa sem zbrala 250 funtov za AAH! :) Hvala vsem, ki ste darovali...:)



Zvečer sva šli z Andreo gledat ognjemet. Tukaj je bil v petek Bonfire Night in vedno imajo polno ognjemetov. Bili so tudi včeraj in nekaj danes. Midve sva si ogledale enega zastonjskega :). (Čeprav mi ni čisto jasno, kako lahko preprečijo ljudem, da gledajo gor?!). Bil je kar lep :). Bilo je tudi res veliko ljudi!


Uf...koliko je že ura!! (4!) Se mi je zdelo, da sem že malo zaspana...hehe. Good night, and good luck :)

5 comments:

  1. No, da si sama mal pisem komentarje...ce mi jih ze drugi nocte ;). Smo dobil rezultate! Za prvo stolpnico sem rabila samo 6min!! Za drugo pa 8min :). Bla sem 11. med zenskami (ampak imam isti cas kot 10. - tko da sm ubistvu 10., hehe)... Vseh tekmovalcev je blo drgac skor 90, skor 30 zensk. Pa z vsemi k sm govorila, so neki treniral...ene par ji je celo 1 teden nazaj teklo maraton. No, jz sm sla pa 2x v fitnes ;).
    Aja, nic me misice ne bolijo :).
    No, ce so vas slucajno zanimali rezultati... :) Hm...skupno sm bla pa 56ta (55.;))

    ReplyDelete
  2. Čestitam!! Sej si prava carica! ;) Brez trenirat, kar po štengah gor!! Da te pa nč ne boli ti ne verjamem!! :P

    ReplyDelete
  3. Hvala!! :)
    Sam me res ne...niti dons :)

    ReplyDelete
  4. pridna, Eva!! vse, kar delaš, občudujem...res. Respect! Osvojila si dvojčka!! :)

    super, iskrivi zapisi <3

    ReplyDelete