Monday 15 November 2010

Tower Bridge...

Ta objava vam ne bo vzela veliko časa...ker ne bom veliko napisala :).

Čez ta vikend (še posebno danes) je bilo bolj zaspano vreme. Oblačno, roseče, občasno celo (!hehe) deževno. Tečno pač :). Ampak odlično za lenarjenje...

Včeraj smo se dobili s Slovenci. Hoteli smo si ogledati ognjemet (še vedno v sklopu Bonfire Night). No, meni si ga ni uspelo, ker sem imela spet tako srečo s prevozom :). Ker je bil vikend, je bilo pol podzemnih takoalitako zaprtih. Na liniji, na katero sem šla, pa so bili zastoji in kasneje še požar (na vlaku pred nami). Tako da sem morala iti dol na napačni postaji in potem peš do neke druge, saj vlak ni več peljal naprej. No, rabila sem več kot 1,5h do ognjemeta. Ki pa je trajal samo 10min?? Bilo je pa milijon ljudi...res zelo veliko. Potem smo se sprehodili do stolpnega mosta ;).

Tower Bridge :)

Danes pa sva šli z Andrejo spet v fitnes. Čeprav je tisti tam nekaj kompliciral, tako da ne vem, če bom lahko še naprej zastonj hodila :(. Upam, da, ker se paše malo razmigati :).

Še vremenska napoved. Hhehe..razmerje dežja Ljubljana : London = 6 : 1. :). 


Za konec pa še malo smeha. Namreč ena moja "blond izjava". Ko smo se iskali v soboto...sem govorila s Tino po telefonu.
T: "Vidiš London Eye?"
E: "Ne, samo uno velko kolo je tuki." :) ja, še dobro, da to ni eno in isto :) (In my defence: sem mislila, da je mislila Big Ben...)

2 comments:

  1. hhhhhhhhhhhhhhhhhh soooooooooooooooo bloooooond d:

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha...;). You: "What does it say? Because I can't read this, you know...". Me:"It's in english?!" You: "Oh, yeah".... hhhhhh who is blond now? ;)

    ReplyDelete