Wednesday 24 November 2010

Presentation & Carnaby Street

Missed me much? ;)
Lahko mi spet pošljete kak mejl, kako ste. Vam dovolim :).

V sredo prejšnji teden sem imela predstavitev. Malo sem povedala o tem "mojem" antibiotiku, o njegovi farmakokinetiki, malo o tem, kaj sploh delam, kaj sem do zdaj naredila...pa veliko lepih grafov je bilo notri ;). (Če kdo hoče, mu lahko pošljem predstavitev, ampak od vseh, ki sem jim jo poslala, sem dobila le 1 odgovor :). Tako razumljiva je. Hehe). Govorila sem skoraj 45 min! No, vmes je še malo Joe, ampak vseeno. Se mi zdi, da mu je bila kar všeč :). Prvi 2 prosojnici:


V četrtek smo šle s Slovenkami najprej malo nakupovati (seveda nisem skoraj nič kupila:)), potem pa smo se dobili z nekaj Erasmusovci in šli na Carnaby Street. Tam je bilo namreč veliko popustov, zastonj koncerti (na žalost taki bolj neznani in ne ravno odlični ;))... Na tej ulici so večinoma drage trgovine (tako da kljub 20% popustom oblačila, obutev... niso bila poceni). Imeli pa so tudi zastonj hrano (male sendvičke), kokice, koktajle, sladkorno peno... veliko vsega - kar v trgovinah :).


Branje na vlaku: Ja, zdaj, ko sem začela brati knjigo na podzemni, sem si začela želeti, da bi živela kje dlje... Saj teh 15-20 minut tako hitro mine :(. Joj, če bi to prej vedela, bi si iskala stanovanje v 6.coni ali pa vsaj na nasprotni stani od faksa...;). Ampak so tudi slabe strani ;) včasih lahko skoraj zgrešiš postajo, saj je knjiga kriminalka, torej napeta. Enkrat je bilo pa še nekaj bolj smešnega. Pridem na tube, se takoj usedem in začnem brati. In potem čez nekaj časa slišim po zvočniku: "Naslednja postaja je ta in ta...". Hm... Kaj?!? To je v napačno smer!! Pa še ta postaja je v 4.coni, jaz imam pa karto samo za 1.-3.cono! Joj... No, ko smo končno prišli do postaje, sem videla, da sem šla v pravo smer, samo narobe so imeli naštimano govorjenje :). Malo zatem pa pride še 1 na vlak. In ko ženska po zvočniku spet začne govoriti, prestrašeno vpraša: "Kaj?? Kera je naslednja postaja??" Hehhehh... Nekateri so res zmedeni ;).

V torek je bil drugače muslimanski praznik Eid al-Adha. In sem se seveda naučila reči "vesel božič". [= Eid Mubarak] . Vsi so bili zelo veseli in presenečeni (še posebej nemuslimani...heheh...ne, saj nisem nobenemu rekla) - sem zaželela samo Elham in še dvema :).

Vmes je tudi na stene moje sobe prišla jesen :). Ampak listi očitno mislijo, da so zunaj...saj stalno odpadajo!

No comments:

Post a Comment