Monday 8 November 2010

Stonehenge Rocks! =)

V soboto smo šle s Kajo in Tino na izlet v Stonehenge. Bil je sonček, zelo lepo... :).


in še en kolaž...ker je bilo RES zelo lepo... :))

Zvečer smo šle še malo po Oxford Streetu, ki je okrašen kot bi bil Božič jutri! Našle smo tudi pečen kostanj :).


V petek smo se drugače dobili z Erasmovci in šli v nek klub. Ta klub je bil skoraj direktno pred postajo od avtobusa, ki me pripelje 1-2 min hoje od doma. Super, ne? :) Ja, tako sem tudi jaz mislila. Potem pa se je začelo. Najprej mi je ravno odpeljal avtobus. Ker naj bi peljal na vsake pol ure, se mi po 40 min čakanja ni zdelo še nič čudno. Malo kasneje pa je prišel nekdo povedat, da ne bo nobenega avtobusa več (v nobeni smeri!), ker je bil nekdo zaboden in so zaprli cesto. Hm... Odlično! (Na srečo ni bil zaboden do smrti - se mi zdi, no). Tako sem se odločila, da grem do Liverpool Street postaje, ker je kar velika in od tam bom sigurno našla kak avtobus. Ja... na poti do tja sem se najprej malo zgubila, saj nisem imela zemljevida... Potem pa tam ni bilo nobenega pametnega avtobusa! :) Jeeej... No, ker je bilo že kar veliko ura, sem se odločila, da bom izbrala overground domov - ker se še nikoli (od kar sem zdaj v Londonu) nisem peljala z njo, pa še manj časa bi mi bilo treba čakati kot na prvo underground. Po 20 min čakanja pa iščem peron in mi tam povejo, da ne vozi?! Ker je vlak nekoga povozil! Ojoj... Na koncu sem še malo počakala in šla s podzemno domov. Bilo je res zanimivo popotovanje domov..upam, da bodo v prihodnje vsa res zelo dolgočasna :).

4 comments:

  1. Stonehenge Rocks so skorej isti v A Coruñi na Severu Galizie! Kolko iz Londona pa je to? Pa ovčke...me je prou na Wales spomlno....

    Ej, kaka noč!! Mene bi panika zgrabla!!! Dobra si da tako mirno ti to sprejmeš!!! A maš kak nož al pa solzilc vedno pri sebi??? :) Ahti se bejba!!

    ReplyDelete
  2. Hej! :) Uuu..hiter komentar :). Do Stonehenga smo se vozili 2 uri z avtobusom...ce gres z avtom lahko verjetno prides v uri in pol? Ali pa se manj. Ja, je pa res ful lepo...taka zelena travica...pa se k smo mel soncek :)).

    Eh, sej ni blo nevarno...ni blo nikjer nobenga sumljivga - no, skor nobenga sploh, pa se povsod so CCTV kamere, ki so baje kr kul - naj bi zarad njih ze parkrat ujeli zlocince... Itak pa znam karate ;).
    Lepo se mej! xx

    ReplyDelete
  3. hehe:))) No, samo da maš eno protiorožje, pa čeprov "le" lastne roke in noge pa finte!

    Aja? A te kamere so pa kar tako po mestu? Al samo na podzemnih in na bolj pomembnih krajih?

    ReplyDelete
  4. Ja, ciz povsod so... En bigbrother je to! V trgovinah, na ulcah, na podzemnih, na busih (se mi zdi..). :)

    ReplyDelete