Wednesday 22 December 2010

Bolnica (naglas na i)

Uff...zdaj pa RES že dolgo nisem nič pisala...Joj, joj...upam, da bom v prihodnje bolj pridna :).

No, pa začnimo. Teden, ki je sledil temu (ko sem nazadnje pisala), sem nekaj zbolela. Zelo sem kašljala, imela tudi vročino... En dan prespala (spala sem v bistvu nepretrgoma - 2x sem se zbudila in šla nekaj popiti in na WC - 34 ur!! ali je to kak rekord? ;)), in naslednji dan sem bila še vedno kar zmatrana. Sem pa jemala (prvič v življenju!) homeopatska zdravila (Andrea mi jih je dala) - in sem res hotela, da bi mi pomagala...sem verjela ;). No, in po parih dneh, ne vem koliko popitih čajčkih, nekaj "normalnih" zdravilih sem bila res bolje :)).


Drugače je pa zelo prijetno, ko se voziš s podzemno/avtobusom...in slišiš ljudi, ki enako kašljajo kot ti...se ti zdi, kot bi bili neka "happy family" ;). Hehhe. Aja, po tistem dnevu, ko sem cel dan spala, sem se zjutraj odločila, da grem iz podzemne z dvigalom. Ampak, ko se prišla do njih, je bila kar gužva..zato sem šla potem peš (skoraj 200 stopnic, kar strme). Potem so šli še nekateri za mano in sem slišala 2, kako se pogovarjata: "How is this helpful in case of emergency?? You would die before you get to the top!" (ker to so stopnice za v sili - ali je to pravilen prevod?) No, ko sem prišla do vrha...sem bila čisto brez energije!! Kot da ne bi imela nič več mišic... Neprijeten občutek! :(

Leče
Ja, v UK ne moreš kupiti leč brez recepta!! Hm...in potem mi prodajalka (mislim, da ni bila optik) reče, ja, to je tako kot zdravila: brez recepta lahko kupiš samo paracetamol in ibuprofen, kakšnih pravih zdravil pa ne! Ja...drugače bi lahko od paracetamola (npr Lekadol) veliko prej umrl kot če imaš napačne leče. Sploh pa so tako drage, da ne vem, zakaj bi si jih nekdo kar tako kupoval... Potem sem (ne spomnim se zakaj; mogoče je pa Elham) omenila to svojemu mentorju - in je rekel: "Ja, saj so res zelo nevarne. Lahko pride do resnih posledic. Poznal sem nekoga, ki je celo življenje uporabljal leče brez recepta, in potem je nekaj dni po svojem 97. rojstnem dnevu kar umrl. Kar tako." (In to je vse zelo resno povedal! hehh)

Menjava škornjev
Kdo ve, kaj je razlika med poceni in dragimi škornji? Anyone? :) No, ko se oboji uničijo (začnejo razpadat!) po dveh tednih od nakupa = približno 1 teden nošnje (OK, sicer res ne čisto normalne hoje...ampak še malo teka, skakanja...hehe) ti pri prvih prodajalka 10 minut govori, da je bila to pretirana nošnja. In vse, kar ji rečeš...reče ne, to je zaradi obrabe!! Ja, verjetno, ja. No, pri dragih je bilo na srečo drugače :). Prodajalec je samo pogledal škornje in račun in takoj rekel...zdaj jih ni na zalogi - jih naročimo/boste vzeli katere druge? :) (Potem se je še to malo zapletlo...ker jih kar 2 tedna niso imeli...so mi potem povrnili denar; pogrešam svoje škornje...:( res so bili prijetni...hehhe).

Božična Erasmus večerja
V tem tednu smo imeli tudi "božično" večerjo...malo smešen občutek jo je imeti 7.12. hehhe. In čeprav sem se počutila res slabo, je bilo dobro :). Smo šli v špansko restavracijo in se zelo najedli... Imeli smo tudi darila ("secret santa").


V nedeljo mi pa zaradi zamude avtobusa in potem še vlaka ni uspelo priti pravočasno na jazz balet (ta teden mi je bilo potem žal, saj so veliko vzeli). Tako sem šla malo po Covent Garden marketu pogledat.


"Prejšnji" (4.12.) vikend smo šle pa s Kajo in Tino na Camden market :).


En dan pred tem (3.12.) je bilo okoli faksa kar nekaj snega.


In ta teden mi je uspelo priti tudi v laboratorij, hehehh.


No comments:

Post a Comment