Wednesday 22 December 2010

Snow, Snow And Even More Snow :)

Ups...moram čimprej končati. Je že pol 6ih! (prejšnji teden tudi zato nisem nič napisala, ker ko sem imela čas, sem bila tako zaspana, ko sem prišla domov, da sem šla samo za "pol urice" spat...in se zbudila ob 3am; potem se mi seveda ni več dalo pisati).

Sem pa drugače zdaj sama v pisarni (Elham je šla domov, Sandeep tudi?). Joe-a tudi ni. Cel mesec ga ne bo. V petek je bil njegov zadnji dan. Tako da lahko dolgo spim :)))) Hhhhhh Mi je pa dal kar veliko dela, tako da se ga bom morala kmalu resno lotiti. Sem pa ta teden (včeraj in danes) se dogovorila (končno!) z našim ljubljanskim faksom in imam zdaj mentorja tudi tam (vsaj tako se mi zdi - njegov zadnji email je bil naj ga obveščam o svojem delu in napredku. Upam, da to pomeni, da je moj mentor??). Zvedela sem tudi, da mi ni treba napisati magistrske (hehe) naloge še v slovenščini, samo povzetek :). Vsaj nekaj.

Hmm...back to last week :).

Kulturna sreda
Prejšnjo sredo sem šla gledat balet The Nutcracker (Hrestač). Ooo, kako so lepo plesali... Tako bom jaz plesala, ko bom velika ;).


Šla sem na matinejsko predstavo (zato sem tudi še dobila karte :)). Potem pa sem imela skoraj 2uri časa do ogleda mjuzikla. Najprej sem šla v kavarno na kavico (neee??) in brat knjigo :). Ker sem si to vedno želela... In prav prijetno je :). Potem pa sem se še malo sprehodila do Trafalgar Square-a in do Temze. Bilo je lepo in na srečo ne zelo mrzlo.


Mjuzikal je bil pa nadaljevanje Fantoma iz opere, Love never dies. Spet so odlično peli (včasih kar ne moreš verjeti, da lahko to v živo pojejo!!), plesali (sem kar pričakovala, da bo kdo začel z baletom, hehe). Vendar pa mislim, da nam je bil vsem (Kaja, Tina, Roni) vseeno bolj všeč Wicked.

Sneg
Proti koncu tedna in za vikend je pa spet snežilo. Samo da je bilo tokrat veliko več snega kot prvič :). In čeprav sva z Andreo načrtovali pospravljaljsko soboto (ker sta se Romuna odselila, in je vse bolj prazno in tako še lažje za počistiti; aja, novi sostanovalec je prišel včeraj - samo ga še nisem videla. Je pa dal svoje neke čudne omake na mojo poličko v hladilniku! Weirdo..heh Aja, pa mislim, da je malo paranoičen - saj se mi zdi, da zaklepa vrata od sobe tudi ko gre na WC?! Čeprav je pa tudi res, da sem ravno hotela iti malo stikat in mu kaj ukrasti..:P); no, na koncu potem nisva pospravljali, ampak sva raje odšli ven :). Z Cliffom (njen prijatelj) smo naredili tudi snežaka :). (Na žalost pa sem medtem izgubila uro :( sem povsod pogledala...mogoče je pa v snežaku! ampak nisem hotela biti tako nesramna, da bi ga "ubila").

polno snega :) mislim, da ga je bilo 15-20 (ponekod) cm

And they say it NEVER snows in London...

 dva izgleda našega snežaka: originalen in potem, ko smo pobrali naše stvari; kako je bil žalosten, ko smo šli...;)

Božični petek
Aja, v petek smo imeli na faksu zastonj božično kosilo :). In tudi sladice :). Bilo je res dobro...lepa ideja :). Zvečer pa je bila še neka božična zabava - z Božičkom (sem si lahko izbrala 3 darila, eheh..ker sem bila tako pridna: zbirala denar za lačne otroke...), prigrizki in bil je tudi band - presenetljivo dober :).



Mogoče (verjetno?) sem še kaj pozabila...pa še od tega tedna moram kaj napisati, imam tudi že nekaj slik. Ampak, to pride enkrat v naslednjih dneh (upam). Lahko noč :))

Za konec pa še živalice v parku pred našim faksom:



2 comments:

  1. Oh thats why there were delay in my flight to Riyadh due to the snow the weather suddenly changed from sunny to heavy snow! almost cried :(

    .......it's sooo sunnnyyyy here in Riyadh summer time hhhhhhhh

    NICE blog GIRL, TA hehehe

    ReplyDelete
  2. Not fer!! We are freezing here in London! :( Send us some sun (and warm weather) as well :). Hhhhhh. Shukran :D maybe I'll write something in English, so you won't get that funny translations from g.translator ;)

    ReplyDelete