Thursday 2 December 2010

Sonček, mraz in omara...

...kaj?? Ja, kr neki ;).

No, samo v petek je bilo pa res lepo vreme :)). Tako sva šli z Elham med odmorom za kosilo malo na sprehod po okoliških parkih.

Coram's Fields, direktno pred faksom

Russell Square Gardens, 5min stran

zelo znana londonska kolesa ;), Lemar

Popoldne je imel Lemar "koncert" v nakupovalnem centru pred našim faksom. Prižgal je praznične luči in zapel 5 pesmi :). Zvečer smo šli v O2 Academy Islington, kjer so pa nastopali Razorlight! :) Pred vstopom je prišlo do nekega incidenta ;)...varnostnica mi je pregledovala torbico (tukaj ti jo pregledajo tako, da ti pregledajo res vse predalčke, žepke..) in potem kar naenkrat "Aha!". In nek čuden nasmešek. Sem mislila, da je našla vsaj par mojih nožev in pištol... Ampak ne, iz torbice je potegnila čigumije?! "Ja, to bomo morali vržti stran." ???? (Očitno ljudje pljuvajo čigumije po tleh in potem lahko grejo na preprogo in se zažrejo noter. Čeprav...tam ni bilo preproge?! Pa tudi, ko sem ji rekla, da jih ne bom pljunila na tla (ampak zalepila pod mizo, duh..!!), ni pomagalo.) Potem je hotela, da pljunim stran še tistega iz ust...ampak to je bilo pa že preveč ;). (Sem se morala zlagati, da ne žvečim, hehhe).

V nedeljo sem po zajtrku spet šla na jazz :). (V ponedeljek me je tako spet vse bolelo...očitno res nimam nič mišic...:)). Potem pa smo se dobili s Slovenci in šli v Hyde park, v Winter Wonderland. Bilo je lepo, veliko ljudi, ampak RES mrzlo!! [Zakaj niso raje naredili Summer Wonderlanda ;).] Tukaj je drugače veliko štantov, različne hrane, drsališče, vlakci, velika kolesa...

The Wellington Arch pa še nekaj verjetno nepomembnega ;)

Winter Wonderland v Hyde Parku

2 comments:

  1. uaaaaaaaaaaaaaaa...kolk vse zgleda in se sliši lepo...edin škoda, ki niso slikce slike, mislim, mal večje, da ti vidim senčko na vekah in podobno;) uni gugalni konjič me vedno razveseli, in Razorlight!! zakon!!

    ReplyDelete
  2. :) ehhehheh...nimam nic senck, tko da nic ne zamujas ;) Bom pa dala kdaj se kako vecjo sliko :D Lepo se mej, pa lah mi kak mejl napises :). xx

    ReplyDelete