Thursday 2 December 2010

Sneeeeeeeg = Snooooooow

[To je bil prevod za moje mednarodne bralce... Saj zdaj moj blog postaja popularen tudi npr. v Indoneziji!! :P]

Včeraj je cel dan snežiiiiiiloooo :). Res je bilo lepo... Vsaj na moji ulici. V centru so posipali toliko soli po pločnikih, da je je več kot bi sploh lahko bilo v Londonu snega. Mogoče so hoteli pričarati videz belih pločnikov - samo s soljo namesto s snegom ;). No, ni zapadlo nekaj veliko snega (le par cm oz. mm, hehe), ampak je bilo pa vseeno lepo :).

moja ulica

Aja, takoj zjutraj, ko sem ravno izstopila iz stanovanja, se je zgodila nesreča. Ena ženska se je zabila v avto od lastnikov "mojega" stanovanja. Je rekla, da se je ustrašila....snega?! Rekla je: " Tam je bil sneg... In potem sem zavila." Ja..saj je res kar nevaren. Boljša rešitev je bila vsekakor se zabiti v avto :). Joj... No, na srečo ni bilo nikomur nič.

pred SoP (School of Pharmacy - da boste vedeli za naprej;))

Popoldne smo šli pa s "sošolci" (Erasmus gang) drsat. Šli smo v Hyde Park (yep, again), ker je tukaj največje drsališče v Londonu. [Ni bilo kaj preveč veliko...se mi zdi, da je npr. v Tivoliju večje.] Bilo je ZELO drago (15 funtov za 1 uro!!), ampak zabavno :). 


Še napoved za naprej. Ja, kako prijetno toplo bo...:). Wiiii... Mogoče bodo zdaj ponovno stavkali vozniki podzemnih vlakov (tako kot so - SPET?! - v ponedeljek), da bodo ljudje lahko še malo bolj zmrzovali... (Mene tokratna stavka ni preveč motila, saj je moja linija delno delala. Sem morala samo eno postajo peš, pa še na vmesnih postajah vlak ni ustavljal, ker so bile zaprte, tako da sem prišla še hitreje v center :))

No comments:

Post a Comment