Friday 31 December 2010

Cambridge, Merry Xmas!! :)

Za božič sva šli tako z Judit k Aniki in Aniti (če poslovenčim njuna imena ;)). Najprej sva seveda zamudili avtobus! No, jaz sem prišla točno ob enih, celo 1min do...sem tekla tako hitro, da so me vsi čudno gledali, heh. Potem (med tekom - sem čakala, da grem lahko čez cesto) pošljem Judit sporočilo, kje je. In sem na hitro prebrala in razumela, da je na postaji, na avtobusu, in da ne ve, zakaj se ne premikajo... In pridem tja na postajo, na številko iz katere gre avtobus...in skačem pred avtobusom (prej sem skoraj še sprožila alarm - ker sem seveda morala iti k avtobusu...in so bila taka vrata najbližja...no, na srečo sem potem našla še ena normalna), vsi me čudno gledajo.. Joj...avtobus spelje (ob 13.01!). Jaz pa stojim tam in gledam v okna, če bi mi Judit vsaj pomahala.. (ona je imela karte za obe). No, nisem je videla. In sem si že mislila, kako nesramno, niti pomahala mi ni..:(. Potem sem še enkrat prebrala sporočilo, in ugotovila, da je na vlaku, ki se je ustavil malo pred postajo. Je potem prišla čez kakšne 10 min :). Potem sva pa imeli tako srečo, da so nama zamenjali karte :)), ni nama bilo treba kupiti novih...

Po kakšni uri in pol vožnje smo bili že v Cambridgeu. Bila je že skoraj tema in mrzloooooo. Sneg je škripal, led povsod... Ani je prišla po naju in naju vodila do hiše. Potem nama pa reče, upam, da sta si zapomnili pot, saj bosta morali potem po Andrejo (ki je pa tudi vmes zvedela, da ji ne bo treba delat), ker nje ne bo doma - je morala iti v službo. No, okoli 11ih sva se odpravili. In hodiva in hodiva...in nama ni bilo nič znano!! (Mogoče zato, ker sva prej celo pot gledali v tla?? Ker so bila tako poledenela...). No, po kakšne pol ure nama je uspelo najti manj kot 10min oddaljeno postajo :).

Naslednji dan smo si šle pa malo ogledat center. Je približno 50min hoje od njihove hiše, tako da smo se kar sprehodile :). Se mi zdi, da je bilo vsaj minus 10! ;) Res je bil mraz! Center je kar zanimiv, predvsem univerze so tam (taka gotska arhitektura), samo je pa precej majhen.





Zvečer smo imeli potem božično večerjo (bučina rižota + sladica rižev puding). Gledali malo televizije.. Tako lenarjenje se je nadaljevalo tudi v nedeljo, ko smo spet jedle riž (ostanki ;)), in gledale televizijo (so bile same dobre risanke!). Potem pa je bil že čas, da se vrnemo v naš London.

No comments:

Post a Comment