Friday 31 December 2010

Zastonj koncerti, prvi gostji

Sem hotela drugače danes že podnevi napisati blog...ampak mi nekako res ni šlo ;). [Sem se samodiagnosticirala, da mam "bolezen napačnih časovnih pasov", hehh; ker grem - vsaj ta teden - res pozno/zgodaj (?) spat..vstajam pa ob 1h..kriza ;)] Zdaj Nina in Mihaela že lepo spita, jaz pa še pišem..

Ta teden so bili v centru zraven Waterloo postaje zastonj koncerti. Meni je uspelo iti na dva.
Tango Siempre - dobri! Prav paše malo tanga pozimi. Nekateri ("civilisti") so tudi plesali :). Kakšni so bili res dobri. Tudi tango bom enkrat znala plesat :)).


Danes so nastopali pa Zubopgambia. Mešanica tradicionalne afriške glasbe z jazzom, reggaejom in bluesom. Bilo je še bolje kot se sliši :).

Na koncu pa še opozorilo na vrečki oreščkov - da vsebuje oreščke!! Joj, ne! Kako je pa to možno?? :)

Po koncertu sem imela še nekaj časa, zato sem šla še v gozd po drva in ker je zima in pozimi se prileže iti v kakšno kočo, sem seveda šla še tja. Za konec pa še v vedno zeleni park :).


In...Nina in Mihaela sta prispeli :)).


Jutri pa že novo leto!! Se mi sploh ne zdi...
Nighty night :)

2 comments:

  1. Eva uni tango plac zgleda res super! Kaj ko se mi najavimo na obisk boš nrdila kak podoben plan? Da bomo hodili vsak dan nekam?? HOPE SO!! ;)

    ReplyDelete