Friday 22 October 2010

Name On The Door

Ja, ta teden sem dobila svoje prvo "ime na vratih"! :)).

V ponedeljek smo imeli (moje prvo) CPPR (The Centre for Paediatric Pharmacy Research) srečanje. Imajo ga enkrat na mesec, da se obveščajo, kaj je novega, kako napredujejo projekti... Na programu je bilo tudi sprejem novih PhD študentov in Erasmus študentke (mene! hehe), tako da se morala nekaj povedati o sebi in o tem, kaj delam/bom delala.
Ponoči sem se drugače zbudila, ker me je tako bolelo grlo med požiranjem. Na srečo sem imela še nekaj S.+, tako da sem lahko vsaj zaspala nazaj. (Imam toliko reklam na blogu, da bi mi lahko začeli že plačevati ;)). Potem sem si hotela kupiti nekaj podobnega v lekarni (tu lekarne res ne izgledajo kot lekarne, ampak bolj kot trgovine?), ampak niso imeli nič pametnega. Zdaj sem na srečo že bolje :).

Torek: po končanem delu smo se dobili z Erasmus sošolci. Šli smo jest in v klub, kjer so imeli Open Mic Night. Vsi nastopajoči so bili dobri.


"moji" stolpnici

Moj projekt: Se mi zdi, da se je moje znanje o NONMEMu že kar povečalo :). To se najbolj vidi, ko govorim z nekom, ki o tem programu res nima pojma... V sredo smo imeli sredino (neee...??) srečanje (vsako sredo se dobimo: Joe, Jake-statistik, Joana-hm...bo tudi uporabljala NM in midve z Elham --> JJJEE, heh). Tam sva zvedeli še malo več o NM, pa tudi Jake nama je potem razložil par stvari o še nekem drugem programu, ki je zelo uporaben za risanje grafov iz NM (NM ne zna narisati grafov! bebo;)).

Plesi: Včeraj in danes sem šla s Karolino (sošolka) na zastonjska plesna tečaja. (Samo 1h sem bila doma...vrnila sem se ob 11.20; tako da sem bila že kar zmatrana) Včeraj sva šli na škotske plese. So bili kar zabavni, nekaj novega. Danes pa na "ballroom" ples. Te so mi bili manj ušeč. Naučili smo se osnovni korak za kakšne 5 plesov (vendar sem jih verjetno že pozabila??). Tudi glasba je bila bolj dolgočasna - razen pri latinsko-ameriških :).

Še malo reklam. Paloma - naše robčke prodajajo čisto povsod (tudi na Oxford Streetu...), v veliko trgovinah so celo edini! Če bi imeli natisnjen gor zemljevid Slovenije, bi vsi (prehlajeni ;)) Londončani vedeli, kje je Slovenija...


Zdaj pa še moja nova ura ;) in kar mi je ostalo po tem, ko sem jo kupila:

 Fake? Hmm...guess again ;)

Za konec pa še hehe/haha v tujih jezikih:
špansko: jajajjajajja
grško: xaxa
arabsko: hhhhhhhh; no, zares pa: ههههههه

1 comment: