Friday 22 October 2010

Proud & Gym & PJ

No, da se spet malo oglasim :).
Izkazalo se je, da DJjevo grdo gledanje ni pomagalo... V petek sem tako ponovno zaspala. Tokrat se mi zdi, da sem podrla svoj rekord, saj sem zamudila (preveč za javnost)... Na srečo pa ni bilo Jja (mogoče je bil napaka, da nama je to že prej povedal), Elham je imela nek seminar, sopisarnar pa ne govori ;). Drugače pa sem ugotovila, da Joe (verjetno) ni mislil "9 to 5", ampak bolj "9ish to 5ish". Tako v resnici nisem nikoli zamudila. And because I came late, I had to at least leave early ;). Sem šla kupit superge, da bom lahko začela s treningom.
Zvečer pa smo se dobili "sošolci" in šli v Camden, v klub Proud. Tu je bila včasih bolnišnica za konje, tako da so še vedno hlevi/staje (? prostor za 1 konja?). Bilo je kar dobro. Ampak pot nazaj...uf...sem šla že ob 2h domov, prišla sem pa šele nekaj čez 4! Sem več kot uro čakala na avtobus (trije so šli mimo, ampak so bili vsi tako polni, da ni noben ustavil...).

V soboto sva šli z Andreo v fitnes. Tam sem ugotovila, da nekaj kondicije imam, saj sem 1h tekla... Pa tudi vsak dan hodim po vseh možnih stopnicah (postaja Russel Square, kjer izstopim, jih ima skoraj 200 - mogoče bom prišla malo sem trenirat ;), pa tudi pisarna je v 3.nadstropju...). In ker "my goal is not to be the 1st (but second;))", ampak ne umreti od utrujenosti na vrhu, mislim, da bo še nekaj obiskov fitnesa dovolj :). Upam, ker je zunaj preveč mrzlo. Ponoči je okoli 0°C, včeraj je bil celo minus!



Nedelja: Najprej sem šla zamenjat superge, saj sem (po 1,5h treninga) ugotovila, da so mi premajhne. Na srečo niso smrdele ;) hehe, tako da so mi jih brez problemov zamenjali. No, ampak iskanje novih je bilo malo bolj zahtevno, saj se imela spet srečanje z enim od pripadnikov kekcev. Why?? Joj...kekcem bi morali prepovedati delati z ljudmi!! Grrr..... Zaradi tega sem bila tako psihično izčrpana, da sem si morala privoščiti nekaj sladkega (vafel s čokolado in bananami...mmm...). Quick question: Did anyone lose any weight? Because I think I might have found it. Can't think of a reason why.... ;).


Ker je bilo tako lepo vreme, sem se odločila, da grem vsaj malo v bližnje parke.

Tower Gardens, 2min od stanovanja

Lordship Recreation Ground, 7min stran

Pri večerji pa berem nek program, pa rečem Andrei, da nastopa skupina iz Slovenije in da so dobri... Je poslušala malo na internetu in so ji bili všeč. Tako smo (šel je še njen frend, ki je bil ravno pri nas) imeli pol ure, da pridemo tja...in uspelo nam je :). Perpetuum Jazzile so bili res dobri!!

PJ, vrsta pred vhodom, navdušeno občinstvo

Zaenkrat bom objavila vsaj to, mogoče še kaj...odvisno od zaspanosti  :).

No comments:

Post a Comment