Friday 15 October 2010

Fire Alarm!!

Ja, ta dva dneva (včeraj in danes) sta bila v znamenju požarnega alarma. Včeraj je bil 3x, danes 1x. Ven smo morali 2x... Ne vem zakaj ga niso sprožili v torek, ko je bilo sončno ;). Vedno gremo namreč v park, ki je samo ozko cestico oddaljen od faksa. Tako smo pa zmrzovali zunaj...

Včeraj mi je Dr Joe dal prvi paket podatkov za mojo študijo. Sem jih uredila in jih dala v nek poskusni model, ki sem ga malo spremenila (wiii....I'm becoming a (computer) geek :) hehe)....in...Dr J je rekel, da če bo delal - če ga bo program lahko prebral in speljal - da bom morala vsem kupiti kavo...in....je delal!!! :) Ampak niso hoteli kave. Vseeno se ne morem še resno veseliti, saj nimam še niti vseh podatkov, potem moram vnesti še milijon "covariates" (zdajle se ne spomnim primerne slovenske besede; nek parameter, ki tudi vpliva na spremenljivko)... Bo še kar dolgo trajalo. Ponavadi naj bi za tako (malo) število podatkov, kot jih imam jaz, morali napisati približno 100 različnih modelov. Mogoče več? Morajo biti seveda taki, da so dejansko uporabni, ne pa da grejo samo čez ;).
Danes sem probala najti kakšne farmakokinetične podatke o meropenemu iz literature...pa ni blo nikjer nič. Sem gledala predvsem v knjige (na internetu in v knjižnjici), textbooke... Sem mislila, da so to najbolj zanesljivi vir, čeprav so to članki (so primarni vir - učbeniki so sekundarni, saj dobijo podatke iz člankov...). Tako da bom jutri iskala v člankih :).

Zamujanje: To nikakor ni moja lastnost ;). No, vsaj v UK ni bila, dokler niso naredili napake. Zjutraj sem zamudila in mi niso nič rekli. Hm... Zdaj imam pa nekje v podzavesti, da ni nič narobe če malo zamudim, in tako zdaj VEDNO zjutraj malo zamudim. Grrr... No, razen včeraj, ko sem zamudila skoraj pol ure (ups...;)), saj je bilo najprej nekaj narobe z avtobusom, potem smo pa še kake 15min čakali v tunelu (na podzemni), saj je bil na progi baje "una persona loca". In so rabili nekaj časa da so ga/jo odstranili... No, ko sem danes prišla je bil D.J. v pisarni in me je mogoče malo grdo pogledal :). Jeee... Upam, da bo pomagalo ;).

Zdravila v 99p trgovini!! Ojoj, sem bila zelo presenečena, ko sem to videla! Kar nametane škatlice med drugimi stvarmi... In vsak lahko (skoraj sigurno) vzame kolikor škatlic kateregakoli zdravila želi.... Vem, da so OTC zdravila (brez recepta), pa vseeno. In naj bi obstajala tudi zdravila od vseh večjih trgovin - kot bi imeli pri nas Tuš Aspirin, Mercator Aspirin...


Bolnica: Danes sva šli z Elham v bolnico (Great Ormond Street Hospital for Children - GOSH), je največja otroška bolnica v Evropi! Res je zelo velika. No, ampak je nisva skoraj nič videli, saj sva prišli samo na seminar, ki ga je imel J. In, potem...je govoril in govoril in govoril...in je bilo toplo...in sem postala zaspana. Sem si govorila v glavi: "Eva, posluši!! Ne zaspat! Posluši!" "Ja, ja, sej poslušam....poslušam...". In potem sem kinknla. Ene parkrat! Joj... In mogoče še nekajkrat. Ampak sem se res trudila, da ne bi :). Pa tudi ni se mi zdelo, da se je tako zelo opazilo. No, na koncu mi pa Elham reče, zakaj sem spala? Hm... Ja, pa sedeli sva v 2.vrsti (od treh). V prvi vrsti pa ni bilo nikogar. Ja... no, meni se J. ni zdel pretirano jezen na koncu :). Upam, da ni samo Anglež in skriva čustva ;).

Samo še to pa končam :).
The Twin Peak Challenge: Ne vem, če ste videli (se pretvarjam, da niste, ker ni bilo nič odziva;)), sem vam poslala email, v katerem sem vas prosila, da darujte kaj denarja. Ja, prijavila sem se na ta izziv. Povezan je z dobrodelno organizacijo (Action Against Hunger) - s sodelovanjem pomagaš zbirati sredstva zanjo. Tako mora vsak sodelujoči zbrati vsaj 200 funtov (do zdaj jih imam 20:)). No, jaz sem že plačala 35 za prijavnino... Upam, da mi ne bojo propadli. No, če slučajno ne veste, kaj bi s 10 ali pa 5 evri (mislim, da je drugače minimum 2 funta; max pa 100 funtov - če je slučajno kdo hotel dati več;)), prosim darujte :). Izziv pa drugače obsega vzpon po stopnicah (naj bi jih bilo malo več kot 1500) na 2 londonski stolpnici.


Zdaj pa spat, da ne bom jutri spet zamudila. (Mogoče bi rabila zvok fire alarma za budilko ;), ker je res zelo glasen in nadležen)

No comments:

Post a Comment