Saturday 9 October 2010

Sodelavka :)

Najprej: sem ugotovila 1 slabo stran bloga.... Nič ne zvem o vas... Lahko mi napišete kak mejl, kako ste vi, kaj počnete... :)).

Ja, včeraj sem dobila sodelavko!! :) No, tudi ona dela pri istem mentorju, samo da je ona prišla sem za 3 leta - tukaj bo naredila svoj doktorat. Ime ji je Elham, je iz Savdske Arabije (rojena je bila pa v Kuvajtu). Tako da sem končno dobila nekoga, s katerim lahko malo klepetam v pisarni :). Tisti od prej je bil malo čuden... in ni skoraj nič govoril. Je rekla, da me bo naučila malo arabskega jezika! :). Eno besedo že znam: "uala", no nekako tako se izgovori in pomeni "prisežem", "I swear to God!". Drugače je pri njih drugi jezik angleščina (uradni je samo arabski), vsi jo govorijo. (Me je vprašala, če je pa pri nas prvi jezik angleški, hehhe; potem pa, tako malo vas je, pa imate svoj jezik?). Predava na fakulteti za farmacijo v glavnem mestu (Riyadh) in to v angleščini. Sem jo vprašala, če je mednarodna šola pa mi je odgovorila da ne, in da saj se farmacijo lahko predava samo v angleščini. "Kaj pri vas je ne predavajo v angleščini??" Hm...ne? :)
Ker pa sva včeraj toliko klepetali, pa nisem skoraj nič naredila... Bom morala še med vikendom kaj (ali pa pač v ponedeljek več ;)).

No, ko smo že pri tujih jezikih... po romunsko (jezik mojih 2 sostanovalcev) se reče dober tek "pofta buna". Uf, koliko jezikov bom na koncu znala :).

Hopefully the sun won't come out tomorrrow ;), ampak že danes...saj sem dala ravnokar prati perilo... In je seveda postalo oblačno.

"La revedere" (adijo po romunsko :))
Pa napišite mi, kako ste kaj...

No comments:

Post a Comment