Friday 1 October 2010

viewings....

No, pa sem preživela 2 ogleda (oba sem imela v sredo). Enega (četrtkovega) so mi odpovedali, ker so že oddali sobo neki prijateljici (mi je blo kar žal za to sobo, saj je bila blizu podzemne...; ampak so se mi zelo opravičevali, da pač niso mogli zavrniti prijateljice...tko da sm jim morala že na koncu jaz govoriti, saj je v redu...:)). Na splošno se vedno zelo opravičijo in ti zaželijo veliko sreče pri nadaljnjem iskanju.

Prvi ogled: blizu postaje podzemne od moje linije (sosednja ulica od tistega odpovedanega ogleda). Celo stanovanje je bilo polkletno (?), pač pod nivojem ceste, vendar ne pa čisto pod zemljo;). Notri je bilo vse zelo majčkeno, zelo ozek hodnik, umazana kopalnica, 2 Tajvanki, 1 ne vem kaj (ne angležinja, ni pa nič rekla), nobenega skupnega prostora... No, ni mi bilo ravno zelo ušeč;).

Drugi ogled: To stanovanje je v coni 3 (London je razporejen po conah: 1 je najbolj v centru, potem so pa vedno večje številke in vedno bolj iz centra. Tudi vozovnice za promet so po conah - lahko imaš npr. mesečno samo za cono 1, za 1-2, 1-3...; so seveda vedno dražje). Na zemljevidu se je zdelo kar blizu postaje od podzemne, zato sem se odločila, da grem peš, pa še malo bolj bi tako spoznala okolico. Seveda nisem imela zemljevida (ker to ni več center) pa tudi pot do tja sem si pogledala par dni prej. In tako sem seveda zašla (bravo jaz!!! ;)), saj nisem vedela, da je ena ulica v obe smeri...in tako sem seveda izbrala napačno smer... no, in kake 45 min kasneje sem bila "že" pri stanovanju. To mi je bilo bolj ušeč, prijazna, velika soba (ki bo ravno dobila novo pohištvo:)), skupna soba, vrt, lušna ulica, opečnate hiške... Ni pa bilo nobenih sostanovalcev doma (lastnica mi je pokazala stanovanje), zato sem šla včeraj še enkrat. Sem spoznala 2/3, sta bili prijazni...tako da sem se potem kar odločila za to stanovanje:))). Selim se lahko že v soboto (jutri!!).

Drugače pa sem včeraj - razen jutranjega obiska M. :), ga bom kar malo pogrešala...pa tudi cel playlist (skoraj;)) že poznam, šla še malo na sprehod, pa v park (včeraj je bil sonček :))), tam sem v miru popila pivo;), ki sta mi ga dala 2 Španca, ki sta ravno zapuščala hostel :). Potem sem se sprehodila še do Oxford Streeta...kar blizu hostla je. Tam je bilo toooliko ljudi, sem se morala stalno izmikati... Pa očitno zgledam kot od tukaj, sam so me kar nekajkrat vprašali za pot...ene sem mogoče nekam malo napačno napotila...ups, hehe. Potem sem šla še enkrat pogledat tisto sobico, potem pa v hostel. Zvečer je bila podzemna skoraj prazna, ampak na srečo ni bilo nekih sumljivih ljudi ;).

Zdaj dežuje. Upam, da bo kmalu nehalo... Saj me ta dež kar uspava... Pa še ponoči nisem ravno veliko spala, saj je nekdo skoraj stalno smrčal!!! AAAA....mi je šel na jetra. Samo se mi ni dalo ugotavljati kdo, pa še ne vem, če ga lahko kar zbudiš: "Hey, you're snoring!! Could you stop?!!" ;)

C'est tout :).

2 comments:

  1. Super, da si našla stanovanje! Želim ti prijetno bivanje in pa veliko zanimivih dogodivščin!;)

    ReplyDelete