Thursday 7 October 2010

Še vedno faks

Did you miss me? ;)
Ta teden sem vsak dan kar pozno (samo danes pred 7pm) prišla domov, zmatrana, lačna...in se mi ni dalo potem še pisati. Lena, ne? ;)

V torek sem se selila: iz BMA (British Medical Association) na faks. Preselili smo tudi 2 računalnika, 2 monitorja...je bilo kar smešno videti, ko smo se sprehajali po centru z monitorji v rokah...hehe...so nas kar malo čudno gledali. Na srečo ni deževalo. Pa tudi drugače ne dežuje tako zelo pogosto. Pa tudi, če je napovedan dež za cel dan, lahko nekaj časa samo malo rosi, potem je pa oblačno ali pa celo sonček:). Res močno dežuje skoraj nikoli? No, vsaj kar sem jaz tukaj ni nikoli zares lilo... Za naprej je pa sončna napoved :). Prilagam dokaz ;).



Sreda: Uf...slikanje. So nas slikali za študentske izkaznice in jih tudi takoj potem naredili. Sem čakala več kot 1,5h v vrsti!! Joj... Drugače pa sem bila ta dan "sama". Ni bilo mojega mentorja. (No, saj je bil tudi v torek samo malo popoldne prišel). Tako da sem pač še naprej brala o tem programu in iskala kakšne pametne članke o "svojem" antibiotiku. Pri kosilu sem spoznala še nekaj tujih študentov; v ponedeljek se verjetno vsi dobimo... mislim, da nas je okoli 20 skupaj. Po končanem "delu" pa sem se odločila, da grem malo nakupovat na Oxford street. Čeprav se mi (kot vedno) RES ni dalo. In...sem vztrajala več kot 2 uri, pa seveda nič pametnega našla (razen nogavic:) jeee...). Domov sem tako prišla šele nekaj do 9ih!

Danes: Vstala 10 do 8ih...vsak dan kasneje, hehe. Ampak mi je uspelo priti do faksa do 5 čez 9 :). V pisarni je z mano še Sandeep (verjetno Indijec), ki takoalitako vedno pride šele skoraj ob pol 10ih. (Mogoče bom še jaz jutri takrat - joj, upam, da ne!). Malo sem že začela razumeti ta program...no, vsaj tako se mi je zdelo, ko pa sem brala še naprej,... pa ne več.

Še malo slikovnega materiala ;).

No, taka je moja soba zdaj :).

BMA; k temu oddelku spadam

The School of Pharmacy

Oxford Street; ja, Irena, spet je bilo sončno ;)

moja vsakodnevna pot; približno 12km

5 comments:

  1. oj! ;)
    ful maš luštkano sobico, zdaj se verjetno že domače počutiš v njej. Najbolj so mi pa všeč uličice, pa park..res lepo...
    Uživaj v sončku (očitno mate lepše vreme kot mi tu v ljubljani)! Pa upam da ti un program v kratkem ne bo več delal problemov :D
    papa

    ReplyDelete
  2. uhu lušna soba, v modro-belem stilu ;) dobr, da si zemljevid dala gor, prej se mi ni dal iskat kje si =)a sobote pa nedelje maš frej? so te hotl preimenovat a?

    ReplyDelete
  3. @Alenka: hvala, jz tud upam, da ga bom kmal razumela...ceprov mi je lih dons reku, da to traja ponavad kak mesec?? Ampak se mi zdi, da bo zame to 2 tedna ;) heh
    Lepo se mej tud ti:) x

    @Mihaela: Ja, ja, sm dolg zbirala to posteljnino:) sej sm hotla ubistvu kake bolj zive barve, pa ni blo nic...same zamorjene. Ta je bla se najbolj ziva! Ja, sploh ne morjo izgovort ze mojga imena (vsi me Iva klicejo!), kaj sele priimka, hehe. Ja, sobote pa nedelje mam frej...drgac bi bla pa res kriza! :)

    LP s faksa :) (mislim, da jim je sou nek aceton v prezracevalni sistem...ful smrdi...ko me bo zacela glava bolet, grem vn!! mogoce ze prej;))

    ReplyDelete
  4. A tvojga imena ne znajo izgovorit? pa se mi zdi da je ful tako "mednarodno" ime ;) joj kok bi pol mene klicali...hehe

    ReplyDelete