Thursday 28 October 2010

"No DJ Week", Wicked! :)

Yup, ta teden ni mojega mentorja. Vendar pa mi je dal v petek kar veliko nalog... tako da se bom morala jutri in v petek še kar potruditi na faksu...

Trgovine
Nekaj, kar mi je tu zelo všeč...skoraj v vseh trgovinah (z oblekami) imamo študentje popust. Od 10 do 15%! Super, ne? :). Poleg tega pa je poleg faksa nek manjši nakupovalni center... tako sem šla v ponedeljek in včeraj po delu malo tja - saj sem nujno rabila plašč...bilo je res mrzlo in še moj prehlad se je poslabšal, tako da sem stalno smrkala... (sem si pa vsaj očistila nosno votlino; "malo" nagravžen znak onesnaženosti zraka v Londonu: prej sem imela stalno črn smrkel! kot bi se vozila v center s parnim vlakom ne pa s podzemno...;)). No, ko si pa končno kupim plašč, se pa otopli! Za skoraj 15 stopinj! Tako da mi je bilo danes zelo vroče v zimskem plašču...ampak, če je bil pa nov ;).

temperature v ponedeljek zvečer in danes ob polnoči (!)

Wicked
Včeraj popoldne me je poklicala ena od Slovenk (spoznale smo se v klubu v Camdenu...priklučile sta se naši FB skupini in tako šli z nami ven) in rekla, da je druga Slovenka zbolela in če bi šla namesto nje jaz gledat muzikal. Seveda sem šla :)). In bilo je WICKED!! Res so bili dobri! Odlično so peli, plesalci so bili odlični, kostumi, orkester... vglavnem vse :).


Moram spat...da ne bom (preveč) zaspala jutri :).

2 comments:

  1. hahaha, a to maš popust za trgovino New Look? jaz obožujem to trgovino:) in dobiš študentsko izkaznico za stalni 10% popust:D

    aja, ena druga trgovina je še pa Primark, must see, fulll poceni, pa še kar solidne stvari:)

    ajde, uživaj;)

    ReplyDelete
  2. Popuste mas povsod, ne samo v NLju... Ja, vem za Primark, ja...sam se mi prov ne da tja, ker so skoz guzve, miljon stvari nametanih...pa ne zdi se mi lih kakovostno. Ne vem, ce se mi bo enkrat RES dal, bom sla mal bolj pogledat, drgac pa pac ne :).
    Caos =)

    ReplyDelete