Sunday 3 October 2010

moje (so)stanovanje =)

Heej :). No, pa da se spet malo oglasim.
Včeraj sem se selila. Na srečo nimam veliko stvari (1 velik in 1 mali kovček), vendar je bilo že to dovolj. Vseeno je to 30kg prtljage, ki jo moraš nekako spraviti do podzemne, po stopnicah, na vlak, jo paziti, jo spraviti na avtobus... No, samo, da je mimo:).

Soba: v sobi imam novo pohištvo: posteljo, 2 omari, 1 vgradno omaro (ta seveda ni nova). Imam tudi veliko okno s kar lepim razgledom (bom potem objavila še slike...wiii...hehe). Nisem pa imela povštra, posteljnine, kovtra... zato sem si morala to vse še včeraj kupiti. Na srečo je šla Andrea (moja sostanovalka, je Madžarka iz Slovaške;), poleg nje pa sta v stanovanju še 2 Romuna, par) z mano in mi najprej pomagala vse to najti (kake 10min stran - z avtobusom je velik nakupovalni center, kino center...), potem pa še tovoriti nazaj. Očitno sva zelo dobro izbrali, saj sem odlično spala :).

Čiščenje: že včeraj sem morala posesati sobo, saj je bilo na tleh polno muck, manjših smeti... Danes pa sem kakšne 2,5h čistila omarice, ki naj bi bile zdaj moje. Ojoj, kakšne so bile. Vse lepljive, umazane, v kopalnici še polne plesni... Kako lahko nekdo tako pusti oz. kako lahko v takem živi?? No, ko sem vse to opravila, sem si še malo uredila sobo, pregledala slikice...(končno sem si kupila card reader:)). Drugače je bil pa danes zjutraj sonček, potem pa je začelo kar močno deževati, potem je spet nehalo... Bilo pa je kar toplo, okoli 17°C.

Zdaj pa se moram še pripraviti na jutri!! Prebrati še nekaj člankov (ki so malo podobni temu, kar bom delala), in še nekaj stvari si moram prebrati na splošno o tej svoji raziskavi. Za jutri so napovedane še stavke podzemnih, tako da bom morala v center z avtobusom! Na srečo (?) ne morem zamuditi, ker niti ne vem točno, kdaj moram biti tam, saj mi s faksa niso odpisali na mejl, niti niso se javili na telefon. Tako da bom probala biti tam čimprej in upam, da takrat, ko pridem, ne bo prepozno:).

Wish me luck :)

4 comments:

  1. o Eva supr, da si našla sobo, pa da ti je všeč! srečno jutr na faksu =)

    ReplyDelete
  2. mmm, zanimivi so ti tvoji zapisi...si kar predstavljam, kako si gledala une plesni:)) no, najbrž si si zdej lepo uredila, bi prou rada vidla...hmm...kdaj lahko pridemo na obisk? pa naslov me tudi zanima...pa...kolko sploh plačuješ? socimri so torej prijazni in se radi družijo, to je fajn...srečno jutri, :*

    ReplyDelete
  3. Ja, lahko pridete na obisk, soba je dost velika :). Pa tud landlordka baje ne komplicira. Plačujem 425(s stroški vred)/mesec, funtov, seveda. Sem pa na severnem delu Londona, v N17. Ma, mogoče bi lahko najdla tud kej bliži, sam bi blo še draži, al pa čiz mejhna soba... Sej, če takoj ujamm bus in podzemno, rabim recimo pol urce do centra. Ja, hvala za jutri :). x

    ReplyDelete