Wednesday 13 October 2010

Camden+B-Boys+Erasmus

Dios mio!! Kako hitro gre čas....
Najprej moram pohvaliti (nekatere;)), saj ste mi napisali malo o sebi...:)).

Drugače pa...that's what I've been doing :)
V soboto sem (kot že veste) prala in obešala perilo ter upala na lepo vreme :). Na srečo je bilo v nedeljo zelo toplo (na soncu mi je bilo še v kratkih rokavih vroče), zato se je perilo posušilo "že" v 1,5 dneva. Se mi zdi, da bi morali imeti v Angliji vsi sušilni stroj ;).


Popoldne sva šli z Andreo na tržnico v Camden. Je zelo velika, polno vsega: spominki, oblačila, hrana...vse lahko najdeš tam.


V nedeljo pa sem zjutraj/dopoldne šla v park...brat malo o svojem projektu. Zares je bilo zelo lepo, sončno in toplo... Popoldne/zvečer pa je prišlo na vrsto B-Boy tekmovanje - svetovno prvenstvo v breakdance-u. Bili so res dobri :).

  stanovanje od zunaj, še malo moje ulice, "vrta"

še malo moje sobe :)

pogled s strehe :), okolica, moje okno - malo grdo izgleda ;)

wall-to-wall blue sky :), Lordship Recreation Ground; (kar naenkrat je priletelo milijon vran...je bilo kot v kakšni grozljivki ;))


na koncu je zmagala Francija

Včeraj smo se dobili - Erasmus študenti na našem faksu. Mislim, da nas je prišlo kake 16/20, kar je kar dobro :). Šli smo v nek avstralski pub ob reki. Na žalost je bila ravno nogometna tekma Brazilija-? (hehe) in je bilo polno ljudi notri, zato so morali nekateri stati (jaz seveda ne...:)). Ampak je bilo vseeno dobro :).

London ponoči :)

Danes sem bila pa skoraj do 6ih na faksu, saj nama (Elham in meni) je Joe (mentor) začel nekaj razlagati šele ob nekaj čez 4...dobili naj bi se ob pol 4... Ampak nama je pa zdaj vsaj malo bolj jasno :).

Elham, pisarna, moje ime v arabščini :)
Till next time...

No comments:

Post a Comment